Toimitusehdot

Toimitustapa ja -paikat

Tuotteet toimitetaan pakettilähetyksenä, nouto postista Itella Economy, josta voit noutaa ne saatuasi postista saapumisilmoituksen. Paketin mukana toimitetaan lähetyslista tilatuista tuotteista.

Toimitusaika

Kevama pyrkii toimittamaan tuotteet normaalitapauksessa 5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Toimitus voi kuitenkin poikkeuksellisesti, muun muassa tuotteiden tilapäisen loppumisen vuoksi, kestää normaalia pidempään. Mikäli toimitus viivästyy, Kevama pyrkii ilmoittamaan asiakkaalle viivästyksestä sekä antamaan arvion uudesta toimitusajasta.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat 9,00 euroa/lähetys, lähetys toimitetaan Postin toimipaikkaan. Mikäli tuote toimitetaan jälkikäteen tuotteen tilapäisen loppumisen vuoksi, asiakkaalta ei veloiteta toimituskuluja jälkitoimituksesta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Bambora PayForm, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bambora PayFormin verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora PayForm tai Bambora. Bambora PayForm välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bambora PayForm-palvelusta:  https://www.bambora.com/fi

Maksutavat

Bambora PayFormin kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:

Verkkopankit: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken,
Pankkikortit: Visa Debit-, Visa Electron-, Debit MasterCard -kortit
Luottokortit: Visa, MasterCard
Lasku: Bambora PayForm Lasku
Osamaksu: PayByBill

Bambora PayFormin yhteystiedot

Asiakaspalvelu: 09 315 825 55
support@bambora.com

Asiakaspalvelu – PayForm: 029 300 5050
payform@bambora.com

Myynti: 09 315 825 56
myynti@bambora.com

Peruutusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa Verkkokaupasta tilaamansa tuote ilmoittamalla siitä Kevamalle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusoikeuden käyttämisen edellytyksenä on, että palautettava tuote on käyttämätön ja se on pakkauksineen kohtuudella myytävissä edelleen.

Asiakkaan tulee täyttää toimitukseen sisältynyt palautuslomake ja liittää se palautettavaan pakettiin. Tuotteiden palautusosoite on Kevama Oy / verkkokauppa, Itkonniemenkatu 65, 70101 Kuopio.

Kevama vastaa normaalitilanteissa peruutettavien tuotteiden postituskuluista. Mikäli tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla postitse, vastaa asiakas sen palautuskustannuksista. Kevama hyvittää peruutettujen tuotteiden arvon käyttäen asiakkaan palautuksen yhteydessä ilmoittamia pankkiyhteystietoja. Mikäli asiakas peruuttaa tuotteen, asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.

Tuotteiden tarkastaminen ja reklamaatiot

Vastaanotettuaan toimituksen asiakkaan tulee viivytyksettä tutkia ja varmistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki asiakkaan tilaamat tuotteet.

Mikäli asiakas havaitsee, että toimituksen tai tuotteen olevan virheellinen, asiakkaan on viipymättä virheen havaittuaan ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ilmoitettava virheestä Kevaman asiakaspalveluun (puh. 044 791 8415, s-posti: asiakaspalvelu@kevama.fi

Mikäli tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Kevamalla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.

Ylivoimainen este

Kevama ei ole vastuussa sellaisista viivästyksistä tai virheistä, jotka johtuvat Kevaman vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista seikoista (force majeure). Viivästymistilanteessa Kevama noudattaa velvollisuuksiaan niin pian kuin se on kyseisessä tilanteessa mahdollista otettuaan ensin yhteyttä asiakkaakseen ja tarkistettuaan, haluaako asiakas yhä pysyä sopimuksessa. Kevama ei vastaa siitä, jos asiakkaan tilaus ei tule perille tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.

Powered By OpenCart
Kevamakauppa © 2017